Pàgina del Facebook del Vapor Llonch Consulta les millors imatges del Vapor Llonch al Flickr
Pàgina del Linkedin del Vapor Llonch Consulta les millors imatges del Vapor Llonch al Flickr Descobreix el canal de Youtube del Vapor Llonch

 

Notícies

Convocatòria oberta al Kit Digital: ajuts a la digitalització de pimes i autònoms

El Kit Digital és una iniciativa de Red.es, organisme adscrit al Ministeri d’Assumptes Econòmics i Transformació Digital, i té com a objectiu subvencionar la implantació de solucions digitals disponibles al mercat per aconseguir un avenç significatiu en el nivell de maduresa digital.

Les solucions digitals que proporciona el Kit Digital estan orientades a les necessitats de les petites empreses, microempreses i treballadors autònoms que pertanyin a qualsevol sector o tipologia de negoci.

El procés a seguir per a rebre els ajuts en el marc del programa Kit Digital és el següent:

1. Per demanar el bo digital cal registrar-se al web www.acelerapyme.es i completar el test d'autodiagnòstic del nivell de digitalització de l’empresa.

2. Una vegada obert el termini de la convocatòria caldrà sol·licitar el bo digital a la seu electrònica de Red.es, accedir al catàleg d'agents digitalitzadors i decidir amb qui es vol desenvolupar la solució digital.

3. Posar-se en contacte amb l’agent digitalitzador en qüestió i subscriure l'Acord de prestació de solucions digitals. Amb la formalització d’aquest Acord es cedeix el dret a cobrament de l’ajut a l’agent digitalitzador en pagament dels serveis prestats. El termini màxim per a la formalització d’aquest Acord és de 6 mesos a comptar des de la notificació de la resolució de concessió de l’ajut.

4. Una vegada formalitzat l’acord l’Agent ha de prestar la solució de digitalització. Aquesta prestació es realitzarà en dues fases:

  • Una primera fase que tindrà una durada màxima de 3 mesos des de la validació de l’Acord. En aquesta fase l’Agent Digitalitzador ha de realitzar la instal·lació o desenvolupament de la solució i el beneficiari ha de pagar la factura emesa per l’Agent Digitalitzador.
  • Una segona fase que té una durada fixa de 12 mesos des de l’emissió de la factura en la fase anterior. Durant aquests 12 mesos l’Agent Digitalitzador ha de seguir prestant tots els serveis que requereixi la solució o solucions contractades.

5. El pagament del bo digital com a tal es realitzarà als Agents Digitalitzadors una vegada hagin justificat cada una de les dues fases d’execució.

Si voleu ser part del Kit Digital com a proveïdors de solucions digitals, podeu sol·licitar l'alta com a Agent Digitalitzador.

Termini obert fins al 31 de  desembre de 2024.

+INFO