Maria Martí: 'Reempresa et posa en contacte amb persones que estan buscant el que tu pots oferir'
La Maria Martí (C) volia cedir el seu e-commerce de roba i complements de dona per centrar-se en una altra feina. La Júlia Alsina (R) buscava una feina que pogués fer des de casa. Reempresa les va posar en contacte i les va guiar fins a l’acord.
- A què es dedica l’empresa transmesa?
- (C i R) Just Mum It Shop és un comerç electrònic de roba i complements dedicada al sector femení.
- Per què vas decidir posar-la en venda?
- (C) Em va sorgir l’oportunitat d’iniciar un projecte laboral que m’ocupava el 100% del meu temps i no podia dedicar-hi atenció. No volia que es perdés tota la feina realitzada.
- Per què vas decidir a reemprendre una empresa? Què et va fer decidir-te per aquesta?
- (R) Fa 8 mesos vaig tenir un nen i buscava una opció laboral que em permetés conciliar i estar present a casa en el dia a dia. Em va decidir-me per aquest projecte la cedent, el nombre de seguidors i l’oportunitat de negoci.
- Vols fer algun canvi o innovació?
- (R) He implementat canvis visuals i probablement realitzaré més canvis per apropar la botiga a un perfil més adult jove.
- Quina era la teva formació i experiència professional prèvia?
- (R) Jo soc graduada en biologia però tinc formació de postgrau en empresa i màrqueting.
- Quin servei us ha ofert Reempresa?
- (C) Atenció personalitzada en tot moment, contacte amb possibles reemprenedors i auditoria del valor real de l’empresa.
- (R) Recerca d’empreses a reemprendre, acompanyament en tot el procés de transmissió i firma de contracte, així com atenció postcompra.
- Creieu important treballar conjuntament durant un període de temps per transmetre el coneixement empresarial?
- (C) Per mi és molt necessari, ja que no només és la transmissió d’un negoci, sinó que també es transmet un estil amb una comunitat especifica a les xarxes socials.
- (R) Sí, per conèixer el know-how de la cedent.
- Quin consell donaríeu a una persona que s’estigui plantejant venir a Reempresa a vendre una empresa, és a dir, a un cedent? I un consell per a una persona reemprenedora?
- (C) Que no en tingui cap dubte, Reempresa té l’experiència i el coneixement i la podran ajudar. I, sobretot, que la posaran en contacte amb persones que estan buscant el que tu pots oferir.
- (R) El procés és molt senzill i segur. Estàs molt acompanyat per professionals que et poden resoldre tots els dubtes i tens un Marketplace amb moltes empreses de tots els sectors per poder escollir.
A l'OAEA de Sabadell donem suport i assessorament tant a la persona cedent com a la reemprenedora. Contacteu amb el nostre personal tècnic a través del correu electrònic, al telèfon 93 745 31 61 o venint directament a les nostres oficines del Vapor Llonch (Ctra. Barcelona, 208 bis).
Podeu ampliar informació a la pàgina de Reempresa.