12 de juny, matinal de la Reempresa a Santa Coloma de Gramenet
El proper dijous 12 de juny de 9:30 a 13:30 h tindrà lloc la 19a edició de la Matinal de la Reempresa que organitza el punt local de Reempresa de Santa Coloma de Gramenet, juntament amb els de Badalona, L’Hospitalet de Llobregat i El Masnou.
Es tracta d’una de les activitats més importants que permeten el contacte directe entre les persones reemprenedores i empreses cedents que busquen un relleu per al seu negoci.
PROGRAMA
- 9:15 h Acreditacions
- 9:30 h Benvinguda institucional
- 10 h Xerrades: Com vendre la meva empresa? Com comprar la meva empresa?
- 10:45 h Elevator pitch d’empreses a la venda
- 11:30 - 13:30 h: Espai de matchings: trobades ràpides entre cedents i reemprenedors/es
Les persones assistents aprendran les claus per comprar o vendre una empresa. Inscripció oberta a l’espai de matchings, un entorn d'entrevistes entre empresaris/àries cedents i potencials compradors/es del territori. Acte presencial al Centre de Formació Marie Curie (av. Sanatori, 73, Santa Coloma de Gramenet).