INSCRIPCIÓ OBERTA: Estratègies del comerç offline
Càpsula formativa adreçada a aquelles empreses i startups que volen apostar per la ominicanalitat i, concretament, el comerç tradicional offline. L'activitat s'emmarca dins els projecte FUTUR MOD orientat a donar suport a persones emprenedores i micropimes de nova creació en el sector de la moda, per facilitar la seva consolidació i creixement.
IMPARTEIX
Markus Förster: Enginyer industrial, amb trajectòria internacional de més de 20 anys (9 anys com Director Comercial de la marca de moda infantil Bóboli) assessor en retail i moda, i en àrees d’expansió comercial, estratègia i transformació corporativa.Àmplia experiència com a inversor privat, cofundador i mentor en startups innovadores i disruptives i programes d’acceleració de startups. Membre de les xarxes IESE Private Investors’ Network i ESADE Business Angel Network.
DATA
12 de febrer de 2021 de 10 a 12:30 h
PROGRAMA
10:00 Presentació
10:15 Estratègies del comerç offline B2B nacional / internacional (opcions d’expansió amb clients d’empresa):
- Canal Multimarca (representants, distribuïdors)
- Canal Grans Magatzems
Estratègies dels comerços offline B2C nacional / internacional (opcions d’expansió amb clients particulars):
- Canal Retail – Botigues pròpies
- Canal Franquícies
12:30 Clausura
INSCRICPIÓ
Assistència gratuïta, prèvia inscripció. Les persones inscrites rebreu un enllaç el dia abans de l’inici
https://forms.gle/kLr1jrgKDUwdZQNj6
Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d'Ocupació de Catalunya en el marc del Programa de projetes innovadors i experimentals.Amb la participació de l'Ajuntament d'Igualada, l'Àgència de Desenvolupament del Berguedà, Ajuntament de Sabadell/Vapor Llonch i l'Ajuntament de Terrassa i la col·laboració de MODACC